エドベラ人形


Dear Twilighters♪

先日の日記コメント欄で、「エドワードとベラのお人形が発売」というお知らせをいただき(ありがとうございます)、さっそく覗きに行ってきました。


ご紹介していただいたサイトさまはこちら〜1月14日付記事を探してくださいとのこと!!
http://www.imnotobsessed.com/


おお、ありましたありました。こういうお人形なんですね。


このエドベラ人形に刻印された(=一目ぼれした)方も残念ながらそうでなかった方も、人気ブログランキングへ


記事の中で、アリス役のアシュリー・グリーン嬢が好き勝手なことを言ってて笑えました。「私は長い髪の毛のオトコが好きなのに(ロバートったら切りやがって…)」って。

以下引用です。
Can you IMAGINE getting in trouble for getting a hair cut?! That's how it is when you are filming back to back in the industry. Looks like Twilight hunk Rob Pattinson messed up when he chopped off his famous locks. Co-star Ashley Green says that the execs on set are not happy.

"I heard he got in trouble for cutting his hair. But what can I say? I like guys with longer hair. I think he's getting enough flack, I'm sure. I mean his every move is recorded and photographed and documented, so I'm not going to give him a hard time."


ロバートが髪を切ってからしばらくたちましたが、どれくらい伸びているんでしょうね?