Twilight New Latest Trailer


Dear Twilighters!!


Let's watch the new latest Trailer together!


And let's fallin' love with me(smile♪)



And also, the others



if you feel favorite my page, then please click this green line. so my page will lank up blogdiarly lanking. hahaha!


I like "kriptnite conversation" scene, "I'm bad guy" scene. Especially, I love the "kissed scene"
Which scene do you like?


I'm waiting for your message from Twilighters.



新しいトワイライトの予告編、いいかんじよね!!!サングラスをかけるシーンもリアリティあってよいです。木にするするっとよじ登るシーンにはちょっくら驚きましたけど…(笑い)「試してみたいことがあるんだ」というキスシーン、大好き!!ロバート、やるときはやるのね!!


予告編をみるかぎり、「ロバート、今までごめんなさい!!」です。やっぱりあなたは写真うつりが問題だったのね……。


世の中のトワイライターズ女子さま、一緒に恋におちましょう!


ときめくセリフがあちこちにちりばめられている予告編ですが、最後は「君はもう僕のすべてだ…」です。あああっ素敵っ!素敵すぎる!!


皆さまのご感想、お待ちしております。